Pages

Ain Chan D'Hokuen

Dah lama tak update info terkini yg mana actually tak ada benda baru nak dipostkan kat sini. Jumaat@kinyobi lepas dia bawa balik gambar nie. So ada sikit bahan nak dikongsi kehidupan Ain Chan (ank bongsu yg paling manja) di Najima Hokuen.

Ini semua kawan2 Ain Chan di Najima Hokuen. Ain Chan pun dah nampak mcm diaorang jer dlm gambar nie.

Susun cube nie mmg dia suka. kalau sampai saja di Hokuen nie, ini la aktiviti dia.

Ini makanan Jepun yang dimakan oleh Ain Chan. Hokuen nie hanya hidangkan makanan vagetarian saja so tak kisah la dia boleh makan.. tapi kalu kat rumah liat nak makan.


Sruupppp... sedap hirup sup. Kat Hokuen semua buat sendiri balik rumah pun nak buat sendiri semuanya.

Merangkak pun dia buat juga.. mcm2 aktiviti dia kat sini

Ini gambar kenang-kenangan ain dengan Mizu sensei. Sekarang nie Mizu sensei yang cun tu dah pindah ke kelas lain pula....


Ini saja bingkisan yang dapat dikongsi tentang Ain Chan di Najima Hokuen...






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...